måndag 11 juli 2011

Vi längtar efter Freja!!!

Här är det nog tre st som saknar Freja idag!!! Hon kunde ju sitta hur länge som helst och bara mysa med kattungarna (även dom stora katterna)......och i går kväll åkte hon/dom hem till Uppsala igen. Men Freja döpte kattungarna innan hon åkte iallafall....hihi....längst bak hon heter "Pärla", framför till vänster sitter "Glittra" och till höger är det "Rocky", gulliga namn va????
Vi får hoppas att Freja och allihopa hinner komma tillbaka innan dom är så stora så dom ska flytta så hon hinner träffa dom igen.
Igår var vi och skulle köpa stövlar till Jesper och det hittade vi...bra för han är i skogen och röjer då behövs ett par stövlar, men vi hittade lite till..... konstigt va?!?! Mm nääää.....Men mest glad är jag över att jag hittade ett par snygga skor till MINA miffo fötter!!!!!
Idag ska jag försöka få lite gjort, tråkiga saker!!!! Också är jag spänd förväntan över hur det har gått för Emma idag - första dagen på jobbet på Åsgården!!!! Tre veckor ska hon vara där......
Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar