tisdag 12 juli 2011

Äntligen

Ovanför garderoben skymtar delar av Melvins hatt samling!!!!

Idag har det hänt lite grejor inne Melvins rum....rummet redo för att börjas "flytta" in i igen!!! Är såå glad för Melvins skull, att det äntligen börjar bli klart! Melvin har ju valt tapet själv, som nu bara är på en vägg resten av rummet är vit målat. Golvet har han valt själv....han vet vad han vill!!! =) Lite grejor kvar att göra det är det ju såklart, fönstret ska målas, sängen ska göras om också ska det upp lite hyllor osv. Men är så glad att vi har hunnit så här långt. Samtidigt så var Magnus och köpte brädor osv idag så han kan börja ute...med utbyggnaden!!!! Spännande.....gårdsplanen här hemma blev iaf helt fantastiskt bra, SÅ nöjd.
Just nu är jag avis på Emma för hon är på BIO på sista "Harry Potter" filmen!!!! Jag har inte sett dom två sista filmerna tyvärr....så det blev ingen BIO för mig. Hade gärna sett den på bio annars. Istället har jag suttit med ett "pussel ikväll....ett runt pussel, en jordglob!!!!! Det är Melvins men han tyckte det var så svårt och få bitarna att sitta så jag lovade att jag skull hjälpa honom och nu är det nästan klart ska gå och göra det sista nu så får vi se hur den blev........
Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar