fredag 8 juli 2011

En härlig dag i Juli

(Hittade bilden på FB, Jesper i gul kajak o röd keps kan jag tro)
Jesper är fortfarande och tältar med sina kompisar, så dom har det bara bra och härligt väder har dom ju!!!!! Kanon får se när han kommer hem i morgon.
Emma har typ varit borta hela dagen träffade henne en sväng på eftermiddagen då vi satt och myste i solen en stund!!!!
Jag och "små" grabbarna vi har poat på, hade besök av våra grannar på eftermiddagen som är under semestern dom bor annars i Uppsala/Stockholm. Dom har varit hemma hela veckan så det är lite ovant med grannar men mysigt! Kattis har ju en dotter som heter Freja och är 5 år och hon bara älskar Katter.....vilket sammanträffande va!?!?!? Så hon vill ju helst vara här hela tiden.
Sen var jag och handlade inte så kul men ett måste.....MEN sen har vi haft en underbar kväll med vin och smått o gott och äta till....här hemma på "balkongen"/bron... hihi......den provisoriska under tiden vi bygger. Men vi har haft det så mysigt vi gick in halv 12!!!! Jag lägger ut en bild på "balkongen" sedan, det är ju inte en sådan men jag kallar den för det.
"Gräv Janne" har varit här och gjort det sista på gården idag.....sååå härligt med en gårdsplan igen ska ni veta. Det värsta är gjort nu skönt. Ska försöka lägga ut bilder på det sen...men blir ju så arg för det krånglar ju bara för mig när jag ska lägga ut bilder. Men ska försöka.
Nu måste jag gå och lägga mig för i morgon blir det Gårds Auktion här i byn vi ger oss iväg strax efter nio.....
Kram Kram =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar