tisdag 19 juli 2011

NittondeJuli

Måste ju visa att det går framåt....det händer ju nått!!!
Det är så kul, allt kommer bli så bra när det blir färdigt men det kommer ta tid
innan det färdigt.
Men det blir ju som vi vill ha det!!!!!
Igår var ja till min fantastiska mormor Anny och fikade vi hade en
jätte mysig stund för oss själva!
Så himla mysigt för det händer inte så ofta att vi här själva.
Och sen i går kväll försökte jag bli kompis med nya telefon....gick så där kan jag
säga men vi har jobbat på det idag!
Och måste ju säga att det går riktigt bra, jag är lite imponerad av mig själv!
Nu måste jag gå och lägga mig om jag ska orka upp i morgon!
Men det var så surrigt på jobbet ikväll så jag har så svårt och koppla bort det
och bara gå och lägga mig.....men måste nog försöka iaf nu.
Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar