måndag 7 mars 2011

Sudda Sudda

VILKEN HELG!!!!! Skulle vilja spola tillbaka tiden eller bara sudda ut dom här dagarna.....
Jag som är så stressad hela tiden, dygnet runt, vaken som sovande....JA HELA TIDEN!!! Jag behöva liksom inte nå mer just nu....och vad går jag och gör?? Jo bland det värsta som kan hända....Tappar bort plånboken!!!!
Men det beror väl också på stress, tank spridd het, jag är liksom inte närvarande när jag gör något för sen kommer jag inte ihåg!!!! Jag blir tokig i allafall.....
Hur som helst inga spår så jag har fått spärra alla kort och beställt nya....GRRRRRRR
Allt löser sig ju meeeeen......
Idag ringde min granne och arbets kamrat, hon hade varit ute och gått och då hade hon hittat lite grejor från min plånbok efter vägen utspritt, men ingen plånbok, körkort el bankkortet...
Ja för jag har nog lagt plånboken på taket på bilen när jag satt in Noel i bilen...klassiskt va!??!
Jaja inget att göra nu bara att se framåt.....
Och i kväll har jag vänt upp och ner på allt här hemma, jag hittade inte Noels snutte Laban var liksom 100 på att vi fick med honom hem från dagmamman Anne så vi letade å letade men inte! Jag fick tillslut ringa till Anne och DÄR i lekrummet var han!!! Vilken tur =) Så "farmor" åkte ner till Anne när hon slutade och jobba så nur är Laban Hemma!!!!!!!!!!!!!!
Och nu tänker jag inte leta nå mer grejor på ett tag har liksom fått nog!!!

Sportlov har vi ju, skönt och vara hemma med barnen den här veckan. Jag jobbar ju inte förrens till helgen!! Sen har vi ju snart en veckan ledigt igen när vi ska åka till Sälen=) Det ska bli skönt och komma bort ett tag och bara vara!!! Slippa alla måsten.......haha=)

I morgon blir det till att hjälpa Melvin och rensa ut hans rum i allafall så ska vi rusta det så han får fint!!!! Ett rum som passar en kille som ska fylla 9år!!!! Det ska bli såå kul....Emma vet jag inte vad hon ska göra i morn men Kicki ska sova här i natt, och Jesper han skulle visst träffa Martin...så dom har fullt upp men skönt att vara hemma och finnas till för dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar