fredag 4 mars 2011

Fredag 4 mars, SPORTLOV

Känslomässig rätt jobbig dag på jobbet (hihi), tänk vad lätt till tårar man har!!!! Men en kanon dag har vi haft, det är väl tur man kan ha roligt tillsammans!!!
Nu har vi Sportlov även jag. Jag är ledig till nästa fredag då jag går ut och jobbar kvällen! Skönt...

Alla är fredags trötta här hemma, alla utom Jesper som har Martin här, dom verkar pigga!!! ( Martin ska sova här)
Dom fick reda på hur klasserna kommer att se ut till hösten igår.....Grabbarna verkar nöjda ändå tycker jag, Jesper och Martin kommer fortsätta gå i lag....som mamman är mycket glad över!

Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp i morgon bitti och äta lite frukost innan vi ska iväg och DANSA ZUMBA!!!!!!!!! Och lite kaffe skulle man ju villa ha också innan man åker. Noel ska hos farfar medans vi är där för Magnus ska jobba i morgon också. Så vi skyndar hem sen....
Godnatt och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar