onsdag 2 mars 2011

Ibland blir allt bara sååå Bra

Jobbat idag, fast inte "hos mig" men det gick suveränt hade min kompanjon Åse med mig så det som "smort" =) VILKEN TUR ATT MAN KAN HA KUL NÄR MAN JOBBAR OXÅ!!!!
Kändes rätt ok med förkylningen oxå så det kanske går åt rätt håll....
Annars...hmmmm, snurrat runt lite huvudet mig, var på ett "viktigt möte" igår igen! Blir så mycket att tänka på... Men det kommer nog bli sååå bra, man ska tänka positivt är det någon el några kloka människor som sagt...haha.
Bäst av allt idag var nog "Palten" till lunch....Paltbröd och fläsk det är ju sååå gott!!!!!!! Sen kom man i riktigt "Paltkoma"
Också Solen förstås den var ju super BRA den får man inte glömma, allt blir ju fantastiskt mycket bättre när den är på besök och den får ju gärna stanna här hos nu läänge och värma och tina upp oss, det tycker jag låter bra!!!!
Nu ska jag nog krypa neri sängen, en lång dag framför mig i morgon. Börjar jobba kl 14.00 -22.00, vi har ju lite nya tider nu från och med 1 Mars så jag blir lite vilsen....men jag ska börja gå på Grupp Möte det har jag reda på ialla fall. Sen jobbar jag fredag dag "hemma hos mig" med min andre trogne kompanjon- Anette, och sen går vi SPORTLOV!!!!! Och det ska bli så skönt. Me like!!!!
Kram och Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar