onsdag 9 mars 2011

Sjukan

Nu är "sjukan" här igen, Noel blev magsjuk i natt som var STACKARS LITEN, Emma är jätte förskyld/ont i halsen med hög feber så hon ligger där hon ligger men Noel har ju varit piggare idag - SKÖNT.
Men vad tvätt ännu mera tvätt......

Melvin har varit till bästa "Carro" och klippt sig idag på eftermiddagen sen han hade spelat för ett fullstatt "SOLGLÄNTAN".......
Åh så fint hon hade fått "Carro" i sin nya Stora salong!!!! Me Like!!!
Och Melvin blev super nöjd som vanligt!

Och för mig börjat livet efter "bort tappad plånbok" sakta men säkert åter gå till det normala.....värst av allt att jag måste iväg och knäppa kort till det nya körkortet så jag får skicka in papprena som jag fick idag, och jag hatar och knäppa kort!!!! Men......
Usch vad jag ändå är arg på mig själv för att jag slarva bort plånboken och när jag tänker på det så blir jag hyper stressad av bara tanken.....Grrrrrr

Stress, stress varför är man så?!?!? Varför har jag blivit så?!?!
Känner mig lättad kanske så får jag svar, kanske så blir det det bättre....snart!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar