tisdag 31 januari 2012

Sista dagen på denna månad....

Tisdag idag och sista dagen på denna månad, Januari.
I morgon ny månad och skoldag igen....idag har jag också suttit med skolarbete hela eftermiddagen. Men så skönt nu är jag färdig med min bok reflektion och det känns huur skönt som helst. Och nu ska jag sätta mig med mitt dilemma lika bra och smida medans järnet är varmt. Ska börja i alla fall.
I dag har jag även varit upp på jobbet och krocklöst på nästa jobbperiod mars-maj, det gick rätt bra måste jag ändå säga. Ska räkna ihop tiden som blev kvar sen så får vi se hur jag klarar mig.......nej nu måste jag nog smida lite på dilemmat en stund också måste jag läsa ett kapitel i kurs boken om Kommunikation tills i morgon. Sen blire det en stor kopp te och lite mys tv innan jag måste sova.....

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar