onsdag 25 januari 2012

Många funderingar nu....

............hur ska jag kunna "knyta ihop säcken".....
det är den största frågan just nu, hur jag ska få någon ordning på det hela.
Allt är en enda röra just nu....och då blir det kaos uppe i "arkivet" mitt!!!!
Måste ta tag i det någon dag och försöka få något klart....skulle kännas skönt!!!!
Gadamer, Skinner, Piaget, Vygotskij, Antonowsky, Focault, Rousseau, Pestalozzi, Maslow...
....det bara surrar o snurrar i "arkivet".
Hej och hå det ordnar sig tänker jag.....för vi har så kul....också ska man ju inte vara så neggo utan in med massor av possitivt tänkande - det finns ju inga rätt eller fel, hur svårt kan det va då rå??!!!?
- Jo det är hur svårt som helst och få ner det på papper.... GRRRRRR ja blir så ARG på mig själv!
Ja som ni förstår så är mitt stora dilemma just nu
Spelcialpedagogik!!!!!

Men nu ska soooova och jag ser framemot en ny Rolig dag med mycket skratt!!!!

Kram och godnatt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar