fredag 19 augusti 2011

Idag är det Magnus Dag

Väskan som jag hämtade ut i går blir nog kanon bra den alldeles lagom som handbage!!! Och även bra och använda ändå......Känner
mig nöjd!!!
Vad händer idag...
ska skjutsa iväg Melvin på kalas till
Nils :)
Åker nog handlar efter det...
...ska inhandla något mer till
födelsedags barner vi har i morgon också!!!!
Magnus och pojkarna åker nog Enånger
och köper bla fönster till det nya rummet.
Och Emma hänger nog med mig en sväng och sen
åker hon också på kalas till en kompis....Sofie tror jag
visst det var.
Och jag själv däckar nog i soffhörnet så småningom.....
jag har fortfarande jätte ont i min handled
och har svårt och göra något med
den handen...så allt blir ju så jobbigt.
Ska gå och lägga om den nu innan jag åker så får vi se hur det ser ut.
Och jätte Grattis till Magnus idag!!!!
För idag är det ju Magnus som har namnsdag :)
Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar