torsdag 18 augusti 2011

AJ AJ AJ

En bra dag igår.....glad för Jespers skull.
Måste Tacka alla som hjälpte mig igår....och få
till allt.
För när man skulle vara händig igår så gick man ju
och fick en bränskada på v.handled.
Fick hett vatten/ånga på den...AJ AJ AJ vad det gjorde och
gör ONT!!!!!
Sådant händer men fyyy så onödigt!!!
Jag har inte tid med det här......känns det som.
Tur att det var den här onsdagen och inte nästa säger jag bara
för nu hinner det läka rätt bra tills nästa helg!!!!!
Känner mig rätt mosig idag händer inte så mycke allt känns så
besvärligt så det blir så jobbigt, PHU!
Ringde mamma och hörde hur det gick med "Rocky" hon fick ju med sig
en kattunge hem igår :) hihi....
Det hade gått så bra. Hade inte vänta mig något annat heller.
Ska nog åka ner till Tempo sen och hämta min väska som jag har beställt
från "sportamore".....då känns det nog lite bättre!!!!!
Hoppas den blir bra ska ha den som handbage tänkte jag!!!!
Men även bra annars såklart.
Också måste nog jag en sväng på Apoteket.....
Kram Kram

1 kommentar:

  1. Hej Ann-Marie, kul att du hittat en väska hos oss. Hoppas den blir toppen för resan. Skriv gärna in en recension när du testat den.

    Ha en skön semester och trevlig resa!
    Hälsningar, Jessica/Sportamore

    SvaraRadera