fredag 25 februari 2011

Riktigt Surt!!!

Nu är det ju så att jag är sååå ledsen...för jag vill ju iväg och dansa "Zumba" i morgon, el ja...latino fitness som dom nu kallar det här men sak samma faktiskt MEN........


...förkylning har tagit om och jag mår helt enkelt skit dåligt!!! Har mest hängt i säng el i soff hörnet idag, kroppen är helt slut o matt. Har så gräsligt ont i bihålorna släpper det inte så lär det väl bli jouren så jag kan få rinexin el nått. För jag vill må bra och jag vill dansa ZUMBA!!!!! Jag är rikigt avis på dom som ska iväg i morgon.... vill också.. och i morn som det skulle bli så kul vi ska "jobba" med hantlar - spännande och jag får inte vara med!!! Grrr riktigt surt känns det. Nä nu blir det lite c-vitaminer, o-mega 3, alvedon, nässpray och sinova sen ska jag krypa ner och sova -helt underbart!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar