torsdag 24 februari 2011

Länge Sedan...Och Hej igen!!!!

Det var ett tag sedan ..... verkligen!!!!
Har haft funderingar på att börja på igen men har bara inte blivit.... men så igår var det en "liten" solstråle som frågade mig om jag inte bloggade nu......-Ja varför inte!!!! Så nu gör vi ett nytt försök kanske blir det ibland i alla fall. Det är ju kul oxå....sååå jag vill ju!

I dag var jag på ett vikigt möte inne i stan tidigt i morse.... -29,7 grader när jag åkte!!! Fy!!! Ett möte som var lite jobbigt men som ändå gick bra och kommer för hoppningsvis bli bra. Och sen var det bara att ge sig på nästa VIKTIGA möte och då med brudarna....."Källarträff"..... Me Like!!... haha=)
Och ikväll hände nästan det bästa som kan hända vi blev bjuden på mat hos "grannars".. att bli bjuden på mat det är LYX det!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar