tisdag 1 december 2009

Onsdag Morgon

Vad skönt det var igår när solen kom och hälsa på!!! Det behövas verkligen....
Men nu e det kallt....hoppas det får vara så ett tag så det fryser på ute, framför allt "bygatan" så man kan gå där med vagnen.....som det har varit så har det inte gått för då har den varit full i lera!!! och det tycker jag väl inte är såå kul.....

Lugnt i huset även idag "lill Trollet" sover ännu och dom andra är i skolan nu vid det här laget!
Men kort dag för grabbarna idag dom kommer hem med 12 bussen....sen blir det nog att göra lite läxor skulle jag tro för allihopa....då är det skönt att Magnus kommer hem på eftermiddagen så man har lite hjälp med allt - Phu! För annars kan det lätt bli kaos...alla barnen ska göra läxor, mat ska göras och Noel ska ha sitt oxå är man ensam!!! Men så är det ju varanan vecka då Magnus jobbar kvällar....det är bara att gilla läget och vara glad åt dom här veckorna då han är hemma! :)) Be happy!!!!
Mm ska nog gå och äta lite frukost nu blev sugen på fil o flingor och lite te kanske, var nog ungefär 100 år sedan jag åt fil o flingor ska prova igen se hur det går. Min mage gillar inte fil jag brukar kunna bli jätte dålig....men jag tycker ju om det!!!! Grrrr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar