torsdag 3 december 2009

Trötter

Är bara fruktansvärt Trött har pluggat med Emma hon ska ha prov i morgon om "andra världskriget".....tillslut så var vi så trötta båda två så vi bara skrattade o toka oss :)) och ja vi lyssnade på Melissa Horn en stund....och bara njöt!!!!!

Var på BVC i dag och det gick bra Lill "trollet" växer och gror (säger dom...jag vet inte ja...?!?! hihi) fast han bara lever på gröt, Äppel gröt och lite "tutte" ja man växer tydligen på det oxå. Det kommer väl det där maten med tiden tänker jag - det ordnar sig!!!!
Sen var vi till min mormor och hälsade på och där var oxå mormor o morfar....
Hela dagen gick och rätt fort faktiskt måste jag säga, det där med att handla mat det blev inte av alls...orkade inte hade ingen lust. Fick leta fram något och pussla ihop något ikväll och det gick bra det oxå alla blev mätta iaf...
Men värst av allt var att jag kom på ikäll att jag hade inge gröt pulver till Noel tills i morgon bitti....det var ju bla det jag skulle handla när jag skulle handla.....såå jag fick åka till E-center sent om sides....phu!!!!! Men lill plutt måste ju få sin gröt så vad gör man inte, bara för hans mamma är en virr hönö....
Nu ska jag göra kväller så jag kan ta nya tag i morn.....Mm har nog mycket jag skulle behöva gör i morn....får se hur det blir med det!!!!:))) Godnatt alla glada!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar