torsdag 5 november 2009

Ligger i Hårdträning.....


-"Hej säger Noel", Har ni sett var duktig jag är ligger i hårdträning.....och det tycker jag är jätte kul :) för när jag blir riktigt BRA så kan jag förflytta mig lättare och undersöka saker mycket bättre och kommer åt saker bättre....jag kan följa med/efter mina syskon mycket lättare kolla vad dom har för sig.....fast det kommer ta ett tag tills jag har kommit så långt men man ska ju ha något att se fram emot, ett mål liksom!!!! Och jag kommer bli super bra på att krypa :) när jag har tränat klart säger min mamma och henne tror jag på för hon vet bäst!!










KRAM PÅ DIG LILLA ÄLSKLING....tycker du är jätte duktig, ligger i o tränar det är liksom din favorit sysslan just nu....det kommer bli jätte bra!!! Älskar dig min lilla solstråle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar