söndag 29 november 2009

Första Advent

Aaaaahhh!! Jag blir tokig...när jag äntligen ska ta mig i kragen och göra inlägg så krånglar det!!!! Det går inte att lägga till bilder....Grrrrr!!!!
Jag blir så arg när det inte funkar när jag ska göra saker och ting......
Vad har hänt då....jo det är ju första advent idag - myyysigt tycker jag!!! Så idag har jag vi varit upp till Trönö på julmarknad...köpte rullrån av Maria :) ( haha Emmas gulliga mattelärare) och en bit "koost" av en annan "dam"....sen blev det mys fika när vi kom hem....sen har jag bakat saffran i kväll....såå gott blev det måste jag säga...och spela Geni med familjen!!!

Igår var Magnus och åt julbord med jobbet/Pepab på Växbo kvarn...jag valde att vara hemma med barnen, jag brukar alltid följa med men hade inte någon riktig lust i år, varför vet jag inte tråkig kanske men man ska ha lust oxå eller hur?!?!
Jag hade mys kväll med barnen istället...Emma o jag åt kinamat och grabbarna åt Donken mat vi åt godis och spela spel...haha Geni då oxå faktiskt också blev det match i Wii bowling och då smakskade vi på cheesecake...en riiikgit svullo kväll men kul/mysigt hade vi!!!
Stackars barn bara...Moooohaaaa!!!! Mamma vann när vi tävla i Bowling =)) hihi
Nu laddar man för en ny vecka med både besök hos frissan och BVC......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar